Klantenservice
Onze professionals staan voor u klaar.
Veelgestelde vragen over aankopen beantwoord
Bestellingen en verzending
De kortingscodes zijn geldig voor bijna alle producten, behalve Quick-Step, Parador, CoreTec en Uzin. Deze producten bieden wij namelijk al aan tegen zeer scherpe prijzen. Heeft u deze vloeren elders toch goedkoper gezien? Laat het ons weten via info@mijnvloeropmaat.nl
Kortingscodes zijn niet toepasbaar met betaling in termijnen!
Bent u op zoek naar een professionele en betrouwbare partij voor het leggen van uw nieuwe pvc vloer, laminaat, vloerbedekking of vinyl? Wij helpen u graag bij het leggen van uw nieuwe vloer, zodat u hier geen omkijken naar heeft.
Klik verder op legservice, zodat wij u een aantal vragen kunnen stellen. Vervolgens volgt er contact via de mail/telefoon en ontvangt u een prijsopgave.
In Belgie bieden wij geen legservice.
Afhankelijk van de voorraad. Meestal leveren wij de vloeren af binnen 1-3 werkdagen. De levering vindt plaatst door derden en soms door onze leverancier.
In de winkelwagen kunt u het afleveradres aangeven. Wilt u een wijziging doorvoeren, dan is het goed om te weten dat dit niet altijd kan. Hiervoor kunt u het beste met ons even contact opnemen door ons te mailen. Ons mailadres is: info@mijnvloeropmaat.nl
We maken gebruik van externe transportbedrijven die gespecialiseerd zijn in het leveren van palletgoederen om uw bestelling te bezorgen. In sommige gevallen kan het zijn dat de levering wordt verzorgd door onze leveranciers. Het transportbedrijf dat wordt ingezet, wordt bepaald door onze leveranciers. Houd er rekening mee dat niet alle transportbedrijven gebruik maken van track & trace. We vragen echter wel dat de vrachtwagen chauffeur u belt vlak voor aankomst.
Al onze producten worden op onze website aangeboden voor de consumentenprijs. Dit is wettelijk verplicht. Al onze prijzen zijn dus inclusief 21% BTW.
De verzendkosten voor Nederland bedragen standaard €35,- en zijn gratis bij een bestelling vanaf €250,-. Voor België zijn de verzendkosten standaard €45,- en zijn ze gratis bij een bestelling vanaf €750,-.
Wij houden rekening met de CO-2 uitstoot. Vanwege de lengte en het gewicht van onze producten kunnen niet alle transportbedrijven deze leveren. Daarom werken wij soms met meerdere transporteurs samen om de levering te kunnen garanderen.
Bij ons is het mogelijk om in 3 termijnen te betalen voor aankopen vanaf €50 tot een maximum van €2.000 inclusief btw. Houd er echter rekening mee dat in sommige gevallen betaling in termijnen niet mogelijk is, bijvoorbeeld wanneer je een kortingscode gebruikt. We brengen geen extra kosten in rekening voor gespreid betalen, maar een combinatie van korting en gespreid betalen is helaas niet mogelijk.
Als u een item moet ruilen
Retouren en ruilen
Uw bestelling wordt door een transporteur geleverd. Bij levering dient u te controleren of het product is beschadigd. Het retourneren is niet mogelijk zonder het eerst met ons te overleggen. Doet u dit wel, dan kan het zijn dat wij daar kosten voor in rekening moeten brengen die door onze transporteurs in rekening worden gebracht. Bij schade of gebreken vragen wij u om direct contact met ons op te nemen via 0546499372, of info@mijnvloeropmaat.nl
Alle PVC en laminaatvloeren van Ambiant kunnen uitsluitend geretourneerd worden als de minimale hoeveelheid 15m² is.
Heeft u het verkeerde artikel ontvangen? Neem dan direct contact met ons op. Het kan zijn dat u een bestelling van een ander heeft ontvangen.
Is uw bestelling beschadigd aangekomen? Was de schade zichtbaar op de verpakking? Dan moet u dit doorgeven aan de transporteur. Het is ook altijd aan te raden om ons hierover in te lichten via de mail: info@mijnvloeropmaat.nl
Dit kan per mail of telefonisch. Of onze winkel bezoeken tijdens de openingstijden. Ga naar contactpagina
Als u dit op tijd aan ons door wilt geven, dan zorgen wij er voor dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Let op dat dit niet altijd kan als de bestelling al is geplaatst door ons bij onze leverancier en de leverdag bijvoorbeeld binnen twee dagen is.
Meestal is dit niet mogelijk omdat de bestellingen geautomatiseerd zijn. Wilt u een wijziging doorvoeren? Geef dit dan aan ons door binnen 1 uur.
Soms wel. Als u ons de exacte naam geeft van het product waar u naar op zoek bent, dan kunnen wij misschien wel wat voor u betekenen.